Általános Szerződési Feltételek

Az Adamas Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta, elfogadta és megértette a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, az Adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért. 

Egyet nem értés esetén kérjük függeszve fel az oldal használatát!

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruházunkkal kapcsolatos kérdések esetén, keressen fel minket a megadott elérhetőségek egyikén!
 


 

Üzemeltetői adatok:

 


 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

 

Webáruházunk saját gyártású dekorációs termékeket és ajándéktárgyakat forgalmaz. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFÁ-t (bruttó ár), de nem tartalmazzák a házhoz-szállítás díját. A házhoz-szállítás díja a megrendelés véglegesítése előtt kerül felszámításra, mely tartalmazza a csomagolási költséget is.

Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a későbbiekben további termékekkel bővítse termékpalettáját.
 


 

Rendelési információk:

 

Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat a Vendég pénztár használatával. Fiók létrehozásával kényelmesebben és gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelés(ek) állapotával és nyomon követheti az előző megrendeléseit.

A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlás esetén már csak bejelentkezés szükséges.

Amennyiben regisztrált vásárlónk szeretne lenni, kérjük olvassa el az Adatkezelést, majd regisztráljon az arra szolgáló menüponton keresztül.

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, mert a termék a megadott adatok alapján kerül kiszámlázásra és kiszállításra.

Rendelése leadását követően, minden esetben telefonos megerősítés szükséges. Nem létező, valótlan telefonszám miatt meghiúsult kapcsolatfelvétel esetén, rendelését tárgytalannak tekintjük.
 


 

Megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása hétköznap 8 és 18 óra között történik.
A megrendelések feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is le tudja adni rendelését, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, úgy megrendelése az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Megrendelése minden esetben visszaigazolásra kerül e-mailben, a megrendelést követő 48 órán belül. Általános teljesítési határidő személyes átvétel esetén a visszaigazolástól, házhoz-szállítás esetén a vételár utalásától számított 7 munkanapon belül. Amennyiben rajtunk kívül álló okok nehezítik a kézbesítés idejét, úgy fenntartjuk a jogot a házhoz-szállítás idejének módosítására, melyről tájékoztatást adunk a vevőnek.

A termékek adatlapján megjelenített termékek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben azok csak illusztrációként szolgálnak.

Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendeléseket részben vagy egészben visszautasítsa és erről tájékoztassa a megrendelőt. A termék vételárának előre történt kiegyenlítése esetén, a teljes összeg visszautalásra kerül az értesítést követő 30 napon belül az összeg küldőjének számlájára.
 


 

Megrendelés menete:

 

  1. A megvásárolni kívánt termék(ek) adatlapján kattintson a KOSÁRBA gombra. A csillaggal jelölt mezők/opciók kitöltése kötelező, annak hiányában a termék nem helyezhető a kosárba.
  2. Miután a választott termék bekerült a kosárba, tovább léphet a PÉNZTÁR-hoz, tovább nézelődhet áruházunkban, vagy felhasználhatja kuponkódját, kiszámoltathatja a szállítási költséget.
  3. A PÉNZTÁR-ba lépés előtt ellenőrízze kosara tartalmát, ha szükséges, az adott gombokkal módosíthaja a tételeket.
  4. PÉNZTÁR-ba lépés után, amennyiben regisztrált vásárlónk jelentkezzen be, vagy használja a Vendég pénztárat. Vendég pénztár esetén kérjük adja meg a szállításhoz és számlázáshoz szükséges személyes adatait.
  5. Válassza ki a kívánt szállítási módot, továbbá írhat megjegyzést a szállítással kapcsolatban.
  6. Válassza ki a kívánt fizetési módot. (személyes átvétel, banki előreutalás, utánvét)
  7. Ellenőrízze le utoljára a kosár tartalmát, majd kattintson a "Rendelés megerősítése" gombra.
  8. Rendeléséről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

​FONTOS! Kérjük ügyeljen arra, hogy pontos címet és elérhetőséget adjon meg, ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot. Amennyiben visszaigazolása nem érkezik meg 48 órán belül, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeink egyikén. A megrendelő által elkövetett téves vagy hiányos adatrögzítés miatt meghiúsult kapcsolatfelvétel esetén webáruházunk nem vállal felelősséget.
 


 

Garancia

 

Termékeinkre 1 hónap garanciát vállalunk. Garancia érvényesítéséhez szükséges a vásárlásról kapott számla.
A termék visszaküldésének költsége minden esetben a vevőt terheli. Banki átutalás esetén termék visszaérkezését követően legkésőbb 30 napon belül a visszautaljuk a vevőnek a termék vételárát. Garanciális ügyeit bejelentheti az arra szolgáló menüpontban is.

 


 

Reklamáció módja és helye:

 

Reklamáció és panasz a megadott elérhetőségek egyikén lehetséges. E-mailben küldött kérésre, reklamációra 48 órán belül válaszolunk.
 


 

Elállásjog:

 

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
 
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:

Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően előállított termék. Ide tartoznak a fényképes ajándéktárgyak, fényképes naptárak, saját fotóból készült vászonképek, illetve az elállási jog nem alkalmazható megkezdett falmaticák esetében sem.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.
A törvény további részletei megtekintése itt.
 

 

Elállás jogának gyakorlásának menete:

 

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti írásban a faldekor@adamas.hu e-mail címen vagy a szóban a 06 30 644 1838-as telefonszámon.

A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Futárszolgálat vagy postai csomag útján történő elállásnál a csomag futárnak történő átadásának / postára adásának dátumát vesszük figyelme a 8 munkanap beszámításakor.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az Adamas Webáruház a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.